torsdag den 18. oktober 2012

Party makeup - skin edition

Starter med "the skin edition" - jeg er ikke super glad for min nøgne hud, så der bliver virkelig smurt meget på:D Jeg kan bedst lide et helt dækket og nok temmeligt unaturligt look;)

Produkter jeg bruger:

Primer: Studio Secrets fra Loreal professional - ret spartelmasse-agtig primer. God til at udfylde "huller" i huden som ar og rynker.

Foundation: Mac studio fix fluid i farven NC 15 (mega lys og meget dækkende)

Concealer: Mac studio finish concealer i NC 20 - meget dækkende.
Bruger den en tone mørkere end min foundation for ikke at highlighte, det jeg gerne vil dække.
Bruger pensel fra Mac nr. 217 til at duppe concealeren på med.

Concealer til highlight/shaping: Mac Studio finish concealer i NC 15 (mega lys)

Pudder: Mineralize skinfinish fra Mac i farven "soft and gentle"

Ellers bruger jeg en hvid/transparant skinfinish pudder fra et billigt tysk mærke. Hight lighteren, jeg bruger, er fra USA, kender ikke mærket.

Blusher: Bite of an apple special edition fra Mac - bruger generalt kun Mac blushers!



First up - primer and foundation!
Primeren bruger jeg i huller, rynker og ar. Min foundation smørrer jeg bare i hele ansigtet:)
PhotobucketPhotobucket


Dækker mit modermærke med pensel - smadrer den ligesom ind i huden (det lærte jeg nede i Mac, make up artisten sagde dog ikke smadrer, men mere "arbejd den dybt ind i huden..")
PhotobucketPhotobucket


Highlighter/shaper med en lys concelaer under øjnene, på næseryggen, og et kryds i panden (er begyndt på det efter jeg så et billede af Kim Kardashian:))
PhotobucketPhotobucket

Finishing powder all over face - bruger en meget blød børste
Photobucket

PhotobucketPhotobucket

Skin finish også all over face
Photobucket

Blusher under kindbenet - suger kinderne ind!
PhotobucketPhotobucket

Highligher på selve kindbenet - tegner et C fra kindbenene op over øjenbrynene
PhotobucketPhotobucket

AND DONE! Perfect fake skin!! Nåede så også lige gennem 8 produkter:D
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar