lørdag den 22. september 2012

Kleidermarkt Kleider


Kleidermarkt er en tysk genbrugskæde, som er virkelig fantastisk, hvis man er 2nd hand freak som jeg er!
Det bedste- men måske også farligste- ved at bo i Berlin er, at Kleidermarkt er så let tilgængeligt!

Indlæg med adresser til alle Kleidermarkts butikker i Berlin følger!

Indtil videre er det blevet til 5 kjoler!

I tirsdags faldte jeg i 80'er fælden i Garage, da jeg faldt for denne sølvting.
Synes den er ret cool i sit strikagtige materiale, og glimmerlook..
Og ikke for 80'er 80 'er!
Tror jeg vil bruge den både som festkjole som her, men også som hverdagskjole med læderjakke og bikerboots.

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Og så faldt jeg for denne her blomstersag, som er ret efterårs-ish. Flot med strømpebukser og ankelstøvler- vigtigt for en efterårskjole!

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Sidst, men ikke mindst er der midikjolen med peplumskirt, som jeg købte i Colours på min fødselsdag! Den er lidt dressy, men havde den faktisk på på min fødselsdag:)
Bæltet er vintage fra Topshop


Photobucket

Photobucket

Photobucket




Ingen kommentarer:

Send en kommentar