mandag den 24. september 2012

Tour de loppe!

Igår tog vi på loppecrawl igår (lidt ligesom pubcrawl, bare med loppemarkeder)

RAW
Revaler Strasse 99
- det ligger ligesom nede under gadeplan. Der er trapper b.la. oppe fra broen, der går fra Warshauer St.
Åbent 6-19 lør-søn - MEN kom søndag, der er stort set ingen boder om lørdagen.

Vi startede på RAW - som jeg har nævnt tidligere. Her er mange private boder, hvilket er et plus, hvis man vil gøre gode, billige fund.

Outfits - taget ved RAW:

Mette: H&M maxi skirt, hvid T-shirt købt i tysk discount butik, H&M Fashion against aids jakke

Nova: 2nd hand silkeskjorte, Monki cardigan, Dr. Martens sko


Photobucket

Photobucket

Photobucket



Trödelmarkt auf dem Boxhagener Platz
Boxhagener Platz
Friedrichshain
- ligger lige i nærheden af Simon Dach Strasse.
Åbent 10-18 hver søndag

Så vi tog videre til Boxhagener Platz loppe..
Fint loppemarked med mange møbelagtige ting, kunsthåndværk og en del professionelle boder, men også private og tøj!

Photobucket

Photobucket



Mauerpark
Bernauer Strasse 63-64
Berlin Mitte
Åbent 8-19 hver søndag


Og til sidst tog vi tram (sporvognen) M10 hele vejen til Mauerpark loppemarked i Prenzlauerberg (eller det er vist Mitte) (stoppet hedder Friedrich-Ludwig-Jahn-Sportpark - ok langt navn alligevel..)
Man kan også tage U2 til Eberwalder St.

Juhuu - Mauerpark er nok det bedste loppemarked i Berlin! Stort, kaotisk med sindsygt mange boder, og masser af vintage! Lige som jeg kan lide det:)

Og se, hvad jeg fandt! En frynselæderjakke!! Noget, jeg virkelig har kigget efter!
Okay - akward moment! Man skal tage et billede lynhurtigt for at se, hvordan man ser ud.. Så jeg tog lige en lur?!
Photobucket

Købte den! 40 euro (300kr) - ret ok for en læderjakke!
Tog den på med det samme - godt tegn på, at jeg bliver glad for den!

Photobucket

- Mette





Ingen kommentarer:

Send en kommentar